Enkaságok

Enkaságok

November elseje szájbefogással, kézleszorítással, rángatással

2023. november 01. - nibendes

Hazafelé a temetőből befogta a száját. Leszroította a kezét, akkor is liláspiros volt, mikor hazaértek. Sokkos állapotban volt. Üvöltött az apjával, mikor amaz provokálva megkérdezte tőle, hogyan köszönjön el, hogy TŰNJÖN MÁR EL! A fejére húzta a takarót, csak ne kelljen látnia.

Dávid szerint én nem veszem őt emberszámba. 

Szerinte nekem nem felel meg semmi.

Szerinte térjek végre észhez.

Szerinte egyedül akarom nevelni a gyerekeimet.

 

Szerintem ő nem veszi emberszámba a gyerekét.

Szerintem nem képes felelősségteljesen kommunikálni egy agyonfárasztott 8 éves kislánnyal, akit ő nem küldött el lefeküdni a tegnapi Halloween-buliban éjfél után.

Szerintem találok pár olyan embert, aki szerint a gyereknevelés másképp néz ki.

És ami még idekívánkozik, azt inkább nem írom le, mert nagyon nem illik november 1-ének szellemiségéhez.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enkasagok.blog.hu/api/trackback/id/tr6018248499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása